Wij zien het als onze verantwoordelijkheid om correct en veilig met uw informatie om te gaan, en uw privacy te beschermen. We willen u graag hier over infomeren. Op deze pagina laten we u weten welke gegevens we verzamelen als u onze website gebruikt, waarom we deze gegevens verzamelen en hoe we hiermee uw gebruikservaring proberen te verbeteren. We leggen u ook uit waar u toestemming voor geeft door het gebruik van onze website.
We wijzen u graag tevens op de maatregelen die u zelf kunt nemen en de rechten die u heeft ten aanzien van de bescherming van uw eigen privacy. Vanaf april 2016 is de GDPR in de EU van kracht en sinds mei 2018 de in Nederland toepasbare AVG.
U heeft de volgende rechten:
De bescherming van uw privacy op onze websites en diensten
Dit privacy beleid is van toepassing op de websites en de diensten van In Summa en haar dochter maatschappijen In Summa Data Solutions en In Summa Innovation. Door gebruik te maken van onze websites geeft u aan dit privacy beleid te accepteren. Door het invullen van uw gegevens voor inschrijving op onze blogs of als u contact wil opnemen met ons, geeft u expliciet de toestemming voor het regelmatig toesturen van onze blogs of dat er contact met u opgenomen wordt. U dient zich verder ervan bewust te zijn dat In Summa niet verantwoordelijk is voor het privacy beleid van andere sites en bronnen waar wij naar verwijzen op onze websites. Wij verstrekken geen gegevens aan andere website eigenaren.
In Summa respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk, veilig en in lijn met geldende wetgeving wordt behandeld.
Deze privacyverklaring is afgestemd op het gebruik van en de mogelijkheden op deze site. Eventuele aanpassingen en/of veranderingen van deze site, kunnen leiden tot wijzigingen in deze privacyverklaring. Het is daarom raadzaam om regelmatig deze privacyverklaring te raadplegen.
Wat gebeurd er met uw persoonsgegevens?
Bij het gebruik van onze websites en dienstverlening geeft u ons gegevens over uzelf of organisatie. Deze gegevens, of een deel hiervan, kunnen wij verwerken in de systemen waarmee wij werken. Welke gegevens dit zijn is afhankelijk van onze diensten en/of functionaliteiten gebruikt worden. Wij verwerken gegevens met een of meer van de volgende doeleinden:
Cookies en noodzakelijke cookies op onze website
Op de websites van In Summa houden wij algemene bezoekgegevens bij, zoals de meest bekeken webpagina’s. Deze informatie maakt het voor ons mogelijk de website te optimaliseren en analyses uit te voeren over het gebruik van onze websites en digitale campagnes.
De websites van In Summa maken gebruik van cookies. Sommige cookies zijn noodzakelijk. Deze zijn nodig om gebruik te kunnen maken van bepaalde functionaliteiten van de website zoals bijvoorbeeld aanmeldformulieren.
De cookies die wij plaatsen zijn:
Maakt u liever geen liever geen gebruik van onze cookies? Dan kunt u deze uitzetten in de instellingen van uw browser. Dit betekent dat niet alle functionaliteiten van de websites werken op uw computer, tablet of mobile smartphone.
Informatie over het gebruik van social media door In Summa
In Summa maakt gebruik van de social mediakanalen LinkedIn, Facebook en Twitter. Wanneer u ons volgt, of wanneer wij u volgen, krijgen wij mogelijk toegang tot een deel van uw profielgegevens. Voor vragen rondom het privacybeleid van deze social mediakanalen, verwijzen wij u naar de privacyverklaring van de betreffende organisatie.
Gegevensverwerking bij aanmelding
Zowel online als offline kunnen wij u gegevens vragen om u te kunnen aanmelden voor een evenement, training, (digitale) mailing, etc. Deze gegevens worden door ons vastgelegd in ons CRM-systeem. Door het afgeven van uw gegevens geeft u toestemming voor het opnemen van uw gegevens. U kunt te allen tijde aangeven dat wij uw gegevens moeten verwijderen. Hiervoor kunt u contact met ons opnemen via onze ‘Contact’ pagina.
De verstrekking van informatie aan derden
De niet-geanonimiseerde informatie die u met ons deelt, wordt in principe niet met derde partijen gedeeld tenzij er een verwerkersovereenkomst met deze partij is vastgelegd. In gevallen waarin dat noodzakelijk is voor onze dienstverlening aan u, kan de informatie intern gedeeld worden. Onze werknemers zijn verplicht om de vertrouwelijkheid van uw gegevens te respecteren.
Verder zullen wij de door u verstrekte gegevens niet aan andere partijen verstrekken, tenzij dit wettelijk verplicht is (bijvoorbeeld bij de belastingdienst). In dat geval zijn wij wettelijk verplicht deze gegevens af te geven.
De beveiliging van uw persoonsgegevens
Wij hebben passende technische en organisatorische maatregelen getroffen om uw persoonsgegevens te beschermen tegen verlies of tegen enige vorm van onrechtmatige verwerking.
Het bewaartermijn van uw persoonsgegevens
Persoonsgegevens mogen niet langer bewaard worden dan strikt noodzakelijk. De exacte bewaartermijn is wisselend per soort contact en wettelijk vastgelegd.
Contact
Voor alle vragen en opmerkingen aangaande privacy, kunt u contact met ons opnemen via het e-mailadres privacy@datasolutions.insumma.test.coffee-code.nl